29 Mart 2010 Pazartesi

Şiir'in demi günlüğü

Şiir'in demi demi olurmuş , diyen dilleri duyar gibiyim , şiirin her şeyi olur , koyu demlenmiş tavşan kanı çayın demi , olursa şiirn demi olmazmı , vuslatın baharı olurda şiirin vuslatı olmazmı ? , işte bu da benim şiirlerimin soba ateşinde demlenmiş koyu kırmızı demim ,

Her gecen gün çeştli konularda deneme gibi gibilerin den şiirler türemekte dilim de.
O an kimi zaman yazmandan geçiveriyor tiren edasıyla gürltülüce , kimi zaman sandalcının usulca balığı beklediği gibi benim not almamı bekliyor satırlar.

İş te beni bekleyen o satırları bir arşiv ve geçmişteki anları bir ara da bulmak için , yazı ve şiirler imin kaybolmaması için buraya kück notcuklar şeklin de siz değerli şiir sever arkadaşlarımla paylaşmak üzere bu blog u açama kararı aldım.

Kimi felek sözleriyle mesteder
Kimi felek satırlarıyla meşk eder

Yüreim deki seni yazdım dün gece
Ben deki satırlar sana özel sana güzel

Göldesin de duygular neyler
Bu günü yarını geleceği

Kimi amaç uruna yazar keyfini
Kimi ben gibi hayalini

Bulunmazlar çeker beni
Varlığın ısıtır yüreğimi

İş te böyle başlar
Her adımın biri

Sus kun bekleyişlerin ürkütür beni
Kimi hayalimi , kimi umutlarımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder