13 Nisan 2010 Salı

İmkansızım mısın

İçimdeki duyguları bir şekilde acıkmalı ve senin beni tanımanı sağlamalıydım , fakat bunu nasıl ne şekilde yapacağımı henüz pilanlamamıştım , Hayat yolundaki bu yolda beraber yürüme hevesi ve bir ömrü hayalle gecen günlerin ardından acılmalıydım kapalı kutular gibiydim içimdeki sen karanlık bir gecedeki dolunay kadar saf ve temizdin, umutlar besledim , varlığınla yandım , ilk baharın soğuk gecelerinde , sobaya odun atmak yerine , yeni düşündüm , acaba neder , nasıl düşünür, Soru işaretleri bir birini kovalarken bense yandım yandım, bir gün hiç unutmuyorum odaya giren bir ses şüyormusun dediğinde yoo soğukmu var demiş gülmüş geçmiştim.

Hangi ateşle ısınıyorsun der gibiydi o ses, seni seni , içimdeki seni bir ben bir de cenabu allah biliyor du , dostlar bana bişi olduğunu ve bu değişimin nedenini soruyorlardı , kendimi soyutlamış ve haftalarca hata aylarca hiç biryere cıkmıyor , kendimce zaman geciriyordum. Bir yolu olmalıydı ve her yol yüzüme kapanıyordu, senin umudunla yaşamak , bir başkasının olduğunu düşünmek kahrediyordu. Senin yakınlarından birini bulup kulağına fısıldamalıydım, ama yapamıyor bir yolunu bulamıyordum. Her gün farklı hayaller içinde olan ben ne girişken ben suspus olmuş düşüncelerind erinliklerine sardırmıştım kendimi , ortak biri olmalıydı aramızda ama o kimdi, nasıl olmalı ne şekilde olmalıydı ki bunu sana anlatmalıydı.

Bir anlık heves gibi gele bilir ancak bu baharda yanızlık ve yanlızlığın adımlarını beraber atıcağımızı umud ederken bu isimsiz günlükte kim olduğu belirsiz ve kimin adına yazılmış satırları yazıyor çiziyordum sayfaları, aylar birbirini kovalıyor , her dışarı cıktığımda acaba görürmüyorum acaba nerdedir neler yapar diyor içimden seni geçiriyordum

Belkide imkansızdın fakat , her imkansız ve her problemin arkasında bir aslan yatardı , işte oslan bendim ve senin için tüm imkansızları içime atarak yoluma devam etmeye devam etmekteydim, bunu belirtiğim gibi kimseler bilmiyordu. bilmesini de istemiyordum , dedikodu ve siyaseti sevmeyen bir yanımvardı , nezaman bir ortam da siyaset sezinlesem o ortamı terkediyor kendi halimde kendi kabuğumda kalıyordum , tüm bunların bir yolu olmalıydı, ve o yolu hala aramaktaydım, imkansızsa imkansızı denemeli senin önüne cıkmalıydım

03:05 14.04.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder