29 Mayıs 2010 Cumartesi

Yanlışımın sebebi

Bu gün satırlar boş
Dosyalar boş
Yapraklar boş

Doldurmaya da çalışmıyor
Hüznün mateminde
Şehrin kalabalığın da

Yanlışımı arıyorum
Her köşe başın daki
Duraklara soruyorum

Yolun sonunu görme den
Yolda yürüyen ben zalim
Hayallerim kan ağlarken

Aklım daki herşeyin
Sıfırlanması için
Sebebini arıyorum

Her yanlış doruları belirler
Benim doğrum beni yer
Günüm beni aştı bu gün

Yitirmişim şiirin demini
Artık hayatı
Tek dem içiyorum

Zehir zenbelik dünyanın
Civisini hep benmi
Çekiyorum

Sebebi 3 kalpte saklı
Biri benim , biri habercimin
Biri de sensin

Duvaların hayırlısı
Bahtı nın en güzeli
Hep seninle olsun

2 kişilik bu yolda
Ben yine tek başıma
Yürümeye devam ediyorum

Hatamı kabullenir
Adını anmıyacağım
Yoluna cıkmıyacağım

29.05.2010 - Cumartesi - 13:07

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder