23 Ekim 2010 Cumartesi

Sesizliğe gömülen hayellerim

Kimi zaman seziliğe gömülen hayallerimi yazacağım bir defter , bir yaprak edasıyla yine sarılıyorum tuşlara. Düşüncelerim ve hayallerimi süsleyen seni yazıyorum belki , acaba olurmu , hayırlısı derken dillerim ve fikrim , kim bilirlerin arasında kayboluyor geceyarısını sat coktam geçmiş. Merhabalarım selamlarım ve güzel anlarımda sakladığım seni bir türlü senle paylaşamamaktan muzdarip umutların içersinde , sancılı bir bekleyişin eşiğindeyim.

Bu bekleyişin sonuna ne cesaretim nede umut edip içimde beslediğim hayallerimin bir yıkıma uğramasından korkarcasına zaman ilactır herşeye diyorum fakat içime hergecen gün söz geciremediğimin farkına vardıkca seni daha cok seviyor ve daha cok düşünür oluyorum

01:55 - 24-10-10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder