9 Kasım 2010 Salı

Fermanı muhakeme

Elimde öyle bir ferman varki fermanı muhakeme den ne ilerisi e gerisi beni üzer beni yorar bu ferman. Sevgi uruna nice canlar yakılır yıkılır. Her davulu dengine calınır. Eskiler söyler muhakeme eyleyen gönüller. Nicesine nice ömürler yakılır. Kalplerdeki anlaşmalar fermanı muhakeme edilir. Yüreklerdeki yangın , gönül ferman dinlemiyor diye anılır. Tek tarflı hayaller , önce yanar kavrulur. Sonra olgunlukla aşılır. Ancak bu öyle aşılası bir durum değil. Gönlümdeki hangi muhakemeye söz geçidimki , buna söz gecireyimor , düşündükçe yanıyor ve bitiyorum. Benim fermanım beni aşar , muhakeme eden bu ömrüm , niçesini aşar ama seni aşamaz.

Hayat ömür ve hayal , azı özü , çoğu sözü , tavrını hayranlığını , aşabilecek ne ferman beni durdurur , niçe muhakeme aşar yine yine seni anarımm

Ne caredirki gönlümdeki senin için fermanlar yazar.
İçim de nice fermanlar yakarım.

Muhakeme nedir ?
Bir biriyle anlaşamayan iki tarafı veya tarafları anlaştırmak için dinleyerek bir karara varmak, karar vermektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder